Kom jij ons jeugdteam versterken?

Wil jij graag stoer, sterk en snel worden? Kom dan bij ons rugby'en. Dat kan al vanaf 4 jaar! We hebben een grote groep GTBM'ers (guppen, turven, benjamins en mini's) en colts, junioren en cubs die trainen op dinsdag- en vrijdagavond.

Je hebt de mogelijkheid zes weken gratis mee te trainen. Zo kun je eerst eens kijken wat rugby precies is en of het bij je past. Je kunt gewoon meedoen, aanmelden vooraf is niet nodig. Belangstellenden zijn van harte welkom!

Om mee te kunnen doen heb je een oud t-shirt, korte broek en voetbalschoenen nodig. Verder is een bitje erg belangrijk. Die kan je in het clubhuis kopen voor een lage prijs.

Je kunt hier onze trainingstijden bekijken. En bekijk hier het handboek waarin de beginregels van rugby worden uitgelegd.

Af en toe organiseren wij ook een open training. Kijk hiervoor op deze pagina.

Toch nog vragen? Klik dan op onderstaande buttons of neem contact met ons op via het contactformulier.

TBM-dagen

Een TBM-dag is een toernooitje voor onze turven, benjamins en mini's. Voor de kids is dit altijd een hele gezellige dag, die steeds door een andere rugbyclub georganiseerd wordt.

Scrumbok 2.0

Joepie! Sinds kort hebben we ook een scrumbok voor de (jongere) jeugd. Zo kunnen ze tijdens de trainingen ook scrums oefenen!

Jeugddag

Op onze open jeugddag haalden alle kinderen hun rugbydiploma! Hiervoor moesten ze allerlei rugbyoefeningen voltooien. Natuurlijk was er natijd tijd voor ranja en knakworsten.